søndag 13. mars 2011

10/52 STILLE


X/52 = ET BILDE I UKA...tema denne uka er ~FORLATTE STEDER~

Flott tema som ga rom for mange spennende løsninger tenkte jeg da jeg leste oppgaven...men noen ganger blir det bare med tanken pga ytre omstendigheter...Denne uka har vi hatt mye "ytre omstendigheter" i form av dårlig vær og lys...og mine tenkelige foto-objekter til konkurransen måtte utsettes dag etter dag.
"STILLE" har jeg kallt bildet jeg tok i formiddag...og stille var det der, med ei innefrosset brygge, frossent tauverk, frossne fortøyningsblåser lengre ut...forteller meg at dette er et forlatt sted akkurat nå...


Se andre bidrag her: X/52 - ET BILDE I UKA

- - - - - - -

6 kommentarer:

  1. Nydelig temabilde. Forlatt sted om vinteren, så avslappende stille og rolig, helt herlig dette bildet, heng det opp på veggen :)

    SvarSlett
  2. Dette var delikat i nesten monotone farger - med unntak av landgangen. Vakker stillhet - og en type vær jeg trives aller best inne i...
    Liker løsningen din svært godt. Forlatte steder behøver ikke være det for all tid. For når være om ikke så lenge blir vennligere stemt :-)

    SvarSlett
  3. Det hviler en god ro over bildene her.
    Jeg ser og kjenner skuldrene senkes, forlatt og stille nå, men en varm sommerdag med god tempratur kan jeg tenke med her kryr av liv.

    Et strålende bilde til ukesoppgaven var nå min mening :-)

    Ytre omstendigheter ødela litt for meg også, mage- tarmvirus var utrolig hemmende noen dager, men rakk det sånn akkurat.

    Klem

    SvarSlett
  4. Men for deilig og rolig stemning du klarte å fange! Midlertidig forlatt, kommer sterker tilbake til sommeren. :)

    SvarSlett
  5. For tiden forlatt, men kun for en stund. Stilt og rolig men det kommer andre tider.
    Flott bilde med ro i seg.

    SvarSlett
  6. En rolig stillhet i nydelig fargedrakt. Akkurat nå forlatt, men en vakker dag, utpå våren en gang, sikkert et mer yndet sted. Og et godt bilde å hvile øyene i.

    SvarSlett