søndag 27. mars 2011

12/52 VÅRLIG GLEDE

X52= ET BILDE I UKA...og tema denne gangen er ~GLEDE~

Min glede kan oppsummeres slik:
Glade innfall som gjør meg Leken og fyllt av ny Energi, oppleves Daglig og gir fantasien Eventyrlyst.

Ukas tema blei litt i vanskeligste klasse for meg...GLEDE er følelser som varierer i styrke...alt fra påtatt glede til spontan glede. Hos meg har gleden vært overskygget av triste hendelser de siste ukene, selvom det hver dag alltid er noe å glede seg til...eller over. Denne helga har det lavet ned med snø...kaos på veier...sure naboer som sliter med snømåking, og ingen glad fornemmelse av vår i sikte. På fredag kjøpte jeg en spontane glede på butikken, en nydelig bukett tulipaner i friske farger...og tulipaner bringer alltid gleden og forventningen om vår med seg.


Se andres GLEDE her: X/52 - ET BILDE I UKA


Line Aakre: Smiiiiiiletabelett
Geir Ertzgaard: Nummer 14
Anne: Glede
Line Storlid: LOL: Glede
Ståle Ertzgaard: En fargesymfoni
Stein-Evert Pettersen: “Hoppende glad”
Naturglede: Gledesutbrudd
Jelrik Nylund-van Berkel: Gledelig gjensyn
Sonja Middelhuis: “PUR GLEDE”

8 kommentarer:

  1. Å den gleden føler jeg gjennom bildet ditt. Jeg blir også glad over å spontant kjøpe meg selv en bukett tullipaner, roser, en orkide osv. Det er en egen gledes følelse å se den friske buketten pynte opp. Rommet blir et helt annet og som du skriver tulipaner bringer forventning og vårfornemelse med seg. Nydelig bukett med glede og vel utført oppdrag Vanja;O)

    Gledesklem fra Meg;O))))

    SvarSlett
  2. Tusen takk Line:-) helt enig med deg om at buketten pynter opp rommet...likte fargene så godt i denne;-)

    Glad klem tilbake:-))

    SvarSlett
  3. Synes du løste dette med glans jeg! Herlige du så glad man blir av en bukett tulipaner. Bare lyden av å ta rundt stilkene og høre den knasende lyden, det er vår! Ha en fin uke framover, og måtte Frøken Vår titte innom deg:)

    SvarSlett
  4. Takk-takk Randi:-) Du...den knasende lyden av stilkene er spesiell egentlig...ingen andre avskårne har det herlige kjennemerket;-) Ja jeg håper på vår her også...kommer vel uti mai engang:-)))

    Gla dag til deg åsså:-)

    SvarSlett
  5. Ja, får vi ikke hjelp av naturen til å finne vårgleden, er det jammen godt vi kan kjøpe en aldri så liten vårstemning selv. Nydelige farger og deilig utsnitt av noe ihvertfall jeg gleder meg til å se ute i det fri.
    Alt godt fra Snødekte Ila i Trondheim

    SvarSlett
  6. Helt klart!!! en glede som skaper forventning og glede over at våren er like om hjørnet :-)

    SvarSlett
  7. Nydelig bilde 8) Blir godt når sommeren kommer og det dukker opp små gleder overalt ;)

    SvarSlett